Wiadomość

Maj29Nowoczesny marketing

W jaki sposób era informacji zmienia działania marketingowe? Jak agencja reklamowa może tworzyć zyski firm.

Nowoczesny marketing to ostatnio modne hasło; nie wszyscy wiedzą co się za nim kryje. Pojęcie to związane jest z internetem, może być również szerszym spojrzeniem na aktualne trendy w sposobie prowadzenia interesów. Jest to widoczne zwłaszcza podczas większego zamieszania na rynku jak dzieje się to obecnie. Kryzys jest okazją do robienia lepszych interesów a kłopoty będą miały tylko te firmy, które tego nie potrafią robić i odpowiednio się nie przygotowały. Kryzys zapowiadany był już od kilku lat, tylko po prostu się spóźniał. Na razie Polski kryzys mocno nie dotyczy, ale jest to okazja by świeżo spojrzeć na sposób w jaki prowadzone są interesy.

Marketing ma ogromne znaczenie dla agencji reklamowych. Zatrudniamy bardzo dobrych specjalistów, którzy są w stanie zbadać potrzeby klientów naszych Klientów. Umiejętne przeprowadzenie badań jest bardzo istotne, ponieważ często wspomagamy się usługami specjalistycznych agencji marketingowych. Każde działanie marketingowe musi mieć efekt w postaci zysku firmy.

Znaczna część zagadnienia związanego z nowoczesnym marketingiem dotyczy medium jakim jest internet. Duża część konsumentów czerpie wiedzę o produktach właśnie z sieci www. Coraz częściej jest to prosument, który aktywnie udziela się w internecie i wystawia opinie. Odpowiedzią jest Web 2.0, które daje prosumentowi narzędzia społeczne do wykazania się w światowej pajęczynie. Wzrasta popularność sklepów internetowych, systemów zarządzania treścią CMS, portali społecznościowych i opiniotwórczych, rankingów, testów, forów, blogów.

Strony internetowe stały się ważnym źródłem danych marketingowych. Możemy analizować zachowanie internautów (konsumentów), popularność serwisów, jakich informacji szukają. Marketing internetowy jest tak złożonym zagadnieniem, iż można mówić już o specjalizacji. Bez współdziałania WWW, BTL, ATL i PR kampanie reklamowe nie odnoszą odpowiednich efektów. Skończyła się era industrialna: stare taktyki i schematy nie pozwalają odnieść sukcesu. Teraz trzeba poznać klienta i siebie, by wybrać odpowiednie strategie.

Nasza agencja reklamowa jest wyspecjalizowana w nowoczesnej reklamie i marketingu. Artykuł jedynie sygnalizuje najważniejsze  aspekty. Warto z nami się skontaktować, by jeszcze dynamiczniej prowadzić interesy.